Hulpverlening

Onze vereniging is binnen ons werkgebied bereid om bij grote en kleine evenementen de hulpverlening te verzorgen.
De procedure is als volgt. De organisator van het evenement vult het hulpaanvraag formulier in onder het kopje hulpverlening. Het bestuur zal contact opnemen met de organisator van het evenement.  Het bestuur zal een hulpaanvraag doen aan de leden en dit terugkoppelen naar de organisator van het evenement. Het bestuur van de vereniging zal haar best doen om de hulpverlening rond te krijgen, mocht dit niet lukken dan gaat de hulpaanvraag tijdig terug naar de aanvrager.

De kosten voor hulpverlening zijn € 50,00 per dagdeel. Een dagdeel bestaat uit vier uren. Er wordt altijd met twee personen gepost.

Tegen vergoeding van € 10,00 stelt de EHBO-vereniging het materiaal beschikbaar, zoals EHBO-koffer(s) en AED. De gebruikte materialen moeten worden aangevuld door de gebruiker van de materialen.

    Organisatie (verplicht)

    Adres (verplicht)

    Postcode (verplicht)

    Woonplaats (verplicht)

    E-mailadres (verplicht)

    Contactpersoon 1 (verplicht)

    Telefoonnummer contactpersoon 1 (verplicht)

    Contactpersoon 2

    Telefoonnummer contactpersoon 2

    Factuuradres (verplicht)

    Commerciële organisatie (verplicht)

    Gegevens evenement en hulpverlening

    Naam evenement (verplicht)

    Adres (verplicht)

    Postcode (verplicht)

    Woonplaats (verplicht)

    Contactpersoon tijdens evenement (verplicht)

    Telefoonnummer tijdens evenement (verplicht)

    Datum evenement (verplicht)

    Aanvangstijd (verplicht)

    Verwachte eindtijd (verplicht)

    Aantal deelnemers (verplicht)

    Aantal aanwezigen (verplicht)

    Gewenste aantal EHBO-ers (verplicht)

    Wilt u dat EHBO Scherpenzeel een AED meeneemt? (Meerprijs: € ??,- per dagdeel) (verplicht)